onsdag den 9. januar 2013

Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.




Jeg har ændret mig en del, det sidste års tid, jeg bliver hele tiden klogere og jeg har med tiden lært at sætte pris på nogle helt andre ting end jeg ellers har gjort. Jeg er b.la. begyndt at bruge mere tid hjemme på at slappe af i weekenden, i stedet for altid at gå i byen og drikke mig stiv. Det er desuden gået op for mig hvor vigtig skolen egentligt er for min videre fremtid, hvilket jeg ikke har set før. Der er godt et halvt år tilbage af 3g. og jeg kan faktisk ikke påstå at jeg glæder mig til at blive færdig med gymnasiet, selvfølgelig glæder jeg mig til at have et bevis på, at det kan betale sig, at arbejde hård for det man gerne vil opnå. Dette bunder måske ud i min frygt for at tage den forkerte beslutning omkring min fremtid og videre uddannelse, hele ansvaret hviler hos mig selv og kun mig, der er ingen andre til at gøre eller tage konsekvenserne for mig. Jeg må ærligt sige, at jeg er bange for, at blive voksen, det bliver dog spændene, at se hvad fremtiden byder. Jeg har en masse ting, at se til det næste halve år, jeg skal skrive Dio, der er galla, eksaminer osv. Jeg har ingen faste planer om min fremtid, men har selvfølgelig nogle idéer jeg kunne bl.a. godt tænke mig at læse på handelshøjskolen i Århus, men det kan nå at ændre sig mange gange inden jeg skal tage min endelige beslutning. Jeg har en tendens til, at stresse mig selv – derfor tager jeg en dag af gangen. Men jeg håber i hvert fald at i har haft et godt år derude, og at i har lært en masse nye og spændene ting om jer selv, livet og fremtiden. I må have et godt og lykkebringende 2013. 

Kæmpe kys, J 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar