lørdag den 19. januar 2013

My beautiful baby sis turns 18 today



Min smukke lille søster fylder som tidligere nævn 18 år, den store tøs. Det er helt vildt at hun nu er blevet myndig, for mig vil hun altid være lille, sød og 10 haha. Men i hvert fald stort tillykke din skønne tøs. Vi har til aften været hjemme hos vores dejlige mormor og fejre hende. 
 ^Der høre selvfølgelig lækkert mad til.

^Vi er meget koncentrerede når der spises, i vores familie haha. 
 ^Vi fik mormors lækre chokoladekage med is og flødeskum til dessert. 
 ^Mere kage, Othello lagkage skulle der også til ;)
^Så skulle fødslesdagsgaven samles (tøjstativ). 

Jeg nævnte i et tidligere indlæg at jeg var sikker på at det ville blive en god dag, jeg havde ret; Jeg sluttede skoledagen af med et lækkert 12 tal i MKO(markedskommunikation). Derefter hjem til mormor og få lækkert mad - det har været en super dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar