søndag den 13. januar 2013

MOODBOARD


Jeg har fikset mig et lille moodboard, og som i nok har observeret er det de mørke og triste farver der dominere, hvilket skyldes det mørke,triste og grå vejr udenfor. Jeg har lavet det her som inspiration til mig selv og min gardarobe, de her pieces illustrere meget godt mit humør som har en stor indflydelse på min påklædning. Jeg er ret glad for striktrøjer og varmt tøj lige i tiden, dog samtidig med at jeg godt kan lide både at have kjole og nederdel på i alle slags mønstre og materialer - har lidt personlighedsspaltning haha. Men i hvert fald er det et indblik i mit humør samt påklædning. De fleste pieces fra moodboardet er fra Zara, Gina Trocot eller H&M. 

2 kommentarer:

  1. Rigtig inspirende blog du har dig. :)
    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kamilla, tusind tak for din søde kommentar, selvfølgelig vil jeg tage et smut forbi.

      Du må have en god dag, J.

      Slet