onsdag den 16. januar 2013

INSIDE THE PACKAGES WAS..

Har købt en masse lækre ting på E-bay, har modtaget de her 3 pakker og mangler stadig at modtage omkring 12 haha, ja gik sgu lidt amok. Jeg elsker E-bay, alting er så billigt, det eneste minus er at der nogle gange er lang leveringstid - men det ved man jo og man kan heller ikke forvente mere, det hele er jo så sindsygt billigt, og ofte betaler man ikke for transporten. Glæder mig bare til resten ankommer, elsker at få pakker også selvom jeg selv har købt dem haha. 
^Har købt 3 lækre foundations, i en meget lys(næsten hvid) farve, de indeholder e-vitamin som er godt for fugten i huden og ja så er det jo en fin flakon. Så må vi håber de virker. 
 ^Så har jeg købt ni fine øjenskygger med glimmer. 
^Sidst men ikke mindst har jeg købt 2 foundation børster - de er så bløde og lækre mod huden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar