onsdag den 2. januar 2013

My New Year's Eve


Jeg har holdt nytår sammen med min veninde Nanna og hendes familie de sidste 3-4 år, så det gjorde jeg traditionstro også i år. Mange mennesker tror hvert år at nytårsaften er den vildeste aften på hele året og ender op slemt skuffet, fordi forventningens glæde ikke er så stor som de har gået og gjort den til. Jeg er ikke så meget til at gå amok nytårsaften, for mig er det også  ligesom mange andre en aften der skal fejres, men jeg gør det ved at hygge mig og tænke på året der er gået. Nu håber jeg ikke at jeg fremstår som en stramtantet gås haha. Men en skøn aften havde jeg, fik desværre ikke taget så mange billeder, mest af mig selv inden jeg tog afsted hehe. 














Håber i har haft et fantastik år, og at i får et lykkebringende 2013. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar