onsdag den 9. januar 2013

Redecoration of my room

Jeg lovede jer i går at smide nogle billeder op af mit "nye" værelse, og dette løfte har jeg i sinde at holde, så nedenfor kommer der nogle forskellige detalje billeder. 
Jeg har selv fikset mit tøjstativ, af en gren jeg fandt i skoven, noget snor og to kroge, meget simpelt lige til at går til. Jeg lavede den egentligt fordi jeg ikke rigtigt kunne finde nogle der passede til mit værelse, da de gerne er lavet af jern og jeg gerne ville frem til et mere romantisk udtryk. 
Her kan i se den meget simple opsætning ^
 Et billede af stativet inden jeg helt fik besluttet hvad der skulle hænge på det haha^
 Mit fine smykketræ^




    Min dejlige seng^




    Mit lille udvalg af neglelakker i lyserøde nuancer og glimmer - som i kan se har jeg en svaghed for   lyserød haha^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar