onsdag den 2. januar 2013

THIS WILL BE MY YEAR


Mit år 2012 har været ret hektisk, der har både været op og nedture, men desværre er det nedturene man husker og som fylder mest. Jeg har derfor besluttet mig for at 2013 skal være mit år, jeg har ikke tænkt mig bare at sidde og vente på at det skal komme til mig, hell no jeg vil gøre alt hvad der står i min magt til at det skal komme til at ske, det er bare op af sofaen og afsted.  Jeg har en tendens til at blive negativ, men denne negativitet skal lægges på hylden, jeg vil til at være mere positiv fremadrettet, hvilket jeg tror er et stort skridt til en mere lys fremtid. Dette er ikke et nytårsfortsæt, da jeg ikke tror på nytårsforesætter,  de holder aldrig ud af januar. Dette er derfor bare et løfte til mig selv om et bedre 2013. 


THINGS TO DO IN 2013 

- Be more positive - Take responsibility for my future
- Be more serious about my school and schoolwork
- Go to the gym more often
- Take time to se my friends more often 
- Stop drinking so much Coke - serous problem :-)

To be continued!! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar