lørdag den 5. maj 2012

Travl weekend!

Hej søde læsere, ved godt at jeg ikke har fået skrevet ret meget her i weekenden, men har simpelthen haft så travlt, har ikke været hjemme siden i torsdags. Torsdag efter skole var jeg nede i byen og hygge lidt med min mor inden jeg skulle ud og spise og i byen med min klasse, endte med at gå i panik over hvad jeg skulle have på, og blev derfor nødtil at købe noget nyt haha. Fredag var jeg så smadret efter at være kommet hjem klokken lort, og blive vækket klokken 9 af en af mine venner fordi han åbenbart ikke var træt mere, at jeg sov hele dagen, indtil jeg skulle til koncert med mine søde veninder Nanna og Sine. I dag har jeg været på arbejde hele dagen. Men det har været en super weekend, selvom jeg har brugt aaaaalt for mange penge ;)

I må have en god lørdag aften, kyyys J.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar