onsdag den 9. maj 2012

Mike Radoor an amazing blogger


Mike Radoor er en helt fantastisk blogger, som skriver om alt fra iværksætteri til hans egne helt private tanker. Det han ligger meget vægt på er at lære fra sig og inspirer andre med hans egne erfaringer, der kommer mange gode råd, som faktisk har fået mig til at reflektere lidt over mig selv og min egen indgang til tingene, jeg har en tendens til at gå lidt negativ ind til ting hvis det ikke lige er noget jeg mener jeg kan bruge til noget, b.la. i skolen. Men skal da nok lige love for at han har fået mig til at tænke over tingene haha, fantastisk. Derudover er han meget velformuleret, men skriver dog stadig så det er til at forstå. Mike er Co founder af Miinto.com sammen med Konrad A. Kierklo, han kommer derfor meget rundt i verden, som selvfølgelig også fører nogle spænende oplevelser med sig, hvilke han er rigtig god til at dele med os læsere, i det hele taget er han rigtig god til at opdatere bloggen. Det bedste ved hans blog er hans meget positive indgangsvinkel til alt, også selvom det måske ikke er det fedeste, selv i regnvejr er han sgu positiv som en i helvede, haha. Så Mike hvis du ser det her props til dig for en fænomenal blog, og tak for alt den positive energi, og den gode inspiration!

Den er helt sikker værd at tage et kig på tøser, i kan finde den her: Mike Radoor.

KYYYS J. 


1 kommentar:

  1. Tak for din søde kommentar :)
    er nu fast læser ;)
    super hyggelig blog du har!

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet