søndag den 27. maj 2012

Læseferie.

Hej søde læsere, har ikke fået lavet nogle indlæg i en uges tid nu, og grunden til det er simpelthen fordi jeg har haft en del ting at se til her den seneste tid. Har været til Jelling musik festival i weekenden så har slet ikke været i nærheden af min computer, smider nogle billeder op fra festivalen senere.

Onsdag da, vi fik læseferie, skulle hele klassen  hjem til vores afsætnings lærer der desværre stopper nu her, da hun har besluttet at læse videre. Efter morgenmaden skulle vi tilbage til skolen for at finde ud af hvilke eksamener vi hver især skulle op i (Jeg skal op i mundtlig tysk og afsætning samt skriftlig dansk, øv), vi besluttede at fejre ferien ved at tage en tur ud til stranden, hvor jeg jo selvfølgelig blev totalt solbrændt haha. men her for i nogle billeder fra i onsdags.

Drengene hjemme ved Tina

Rese og Rikke hjemme ved Tina

Malle, Iversen, André, Sebastian, Malle og Rikke ved stranden

Rikke og André ved stranden

De dejlige piger

André der nyder sin is

Malle, A, Mette og Rese ved stranden

Rikkemusen og hendes twister is.

Håber at i allesamen har haft en super weekend, det må man ihvertfald sige at jeg har.

KYYYYS J. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar