mandag den 21. maj 2012

Sweet, sweet burn of sun and summer wind, it has been the perfect summer day!






Nej hvor har det dog bare været en skøn dag, med alt for lækkert vejr, man kan bare mærke alt den gode energi der strømmer ud fra alle man møder på gaden, alle er glade og smilende. Fantastisk, fantastisk, fantastisk, kunne simpelthen ikke være i bedre humør. Da jeg kom hjem fra skole, smed jeg et tæppe ud i haven hvor mig og min skønne søster forsøgte at suge alt vi kunne ud af solens stråler og etablere os en fin sommer tan, hvilket ikke helt lykkeds, men vi prøver igen imorgen nu hvor de lover fint vejre hele ugen. JUBIII.

I må have en skøn aften :)

Sommerkys til jer alle.

1 kommentar:

  1. E L S K E R vejret, og det fortsætter den her uge :-)
    jaaaay, så fedt!

    du må meget gerne tage et smut forbi min blog?:)

    http://rollingraindrops.blogspot.com/

    kram Maria Maria!! <3

    SvarSlet