tirsdag den 29. maj 2012

Sløv banan!


Hej bloggen.

Jeg har været lidt af en sløv banan hvad bloggen angår, har ikke fået lavet så mange indlæg som jeg før har gjort. Men lover at det nok skal blive bedre, men lige nu er jeg igang med at skrive DHO som er en dansk/historie opgave, der skal afleveres på fredag, og derefter skal jeg til nogle forskellige eksamener og årsprøver. Når jeg får sommerferie lover jeg at der kommer nogle flere indlæg, der vil selvfølgelig også komme nogle inden.

Forresten har jeg modtaget mine Oakley solbriller, som jeg vandt på Sarah Louises blog, der skal nok komme et indlæg om dem her en af dagene, derudover har jeg lovet at smide nogle billeder op på bloggen fra Jelling musik festival, de skal selvfølgelig også nok komme.

I må have en skøn aften.

Love J. 

2 kommentarer:

  1. Hej janeSofie :-)

    Glæder mig til at se indlæg om festivallen og om solbrillerne! Det er nemlig en super fed blog du har dig.. tag et kig forbi!

    //anna
    http://annaherzberg.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna.

      Tusind tak for din søde kommentar, regner med at smide indlægget om Jelling festival op her engang i aften. Vil smutte forbi og tjekke din blog ud :)

      Hilsen J.

      Slet