onsdag den 30. maj 2012

Jelling festival

Christina, mig og Rese

Det var egentligt ikke meningen jeg skulle til Jelling festival, men endte der sgu alligevel haha. Var der dog kun fra torsdag til lørdag, men det er nok en af de sjoveste festivaller jeg har oplevet, nu var vejret jo også med os, det kunne ikke have været bedre. Man skulle ihvertfald huske solcremen, hvis man kiggede rundt på pladsen kunne man se folk der var totalt solbrændt over det hele, og med mærker fra t-shirts og shorts. Var selv så heldig at komme hjem, både med mærke efter en top og med et flot kryds henover ryggen fra en kjole og får at det ikke skal være løgn har jeg også fået nogle fine shortsmærker. Nu er det så også begyndt at skalle, det er til at blive sindsyg over, så meget som det klør.Jeg havde nogle fantastiske dage, med skønne mennesker. Har ikke fået taget så mange billeder, men her er nogle af dem. 

En meget fuld Malle

Rese, Niklas og Thias

Steffen

Jose, Line og en masse mennesker jeg ikke kender

Iversen og Niklas

Svinet teltplads



















Smukke Christina

Lukas G

Har i været eller skal i til nogle festivaller i år? :)

Love J

2 kommentarer: