tirsdag den 1. maj 2012

HELVEDES TIL LORTE PRINTER!!

Har været færdig med min SRO i et par timer nu, så ville lige printe den ud for at være i god tid, plejer nemlig altid at printe den ud henne på skolen, og der går altid noget galt. For det første er vi 200 elever der skal printe mindst 40 sider ud hver, for det andet går halvdelen af printerene altid i stykker. Så troede lige jeg var smart, men nej den løb selvfølgelig tør for blæk, da jeg så ville tage en ny pakke blæk var den kraftedme tom, ej jeg smider sgu det lort ud af vinduet, bliver så tosset når sådan noget sker ;)

Nå undskyld mit lille udbrud, men havde brug for at komme af med noget af det, håber i overlever. Men i må have en god aften, jeg vil smutte ud og spise noget æblegrød :)

KYYYYYS J. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar