torsdag den 8. marts 2012

Min dag + new in.

Hej girls.

Det har været en super lang dag for mig, mødte i skole klokken halv ni, hvor jeg skulle mødes med min erhvervscase gruppe, hvor vi skulle færdiggøre vores rapport og synopsis. Vi skulle aflevere seneste kl. 16, og selvfølgelig blev vi færdige og fik afleveret lige i sidste øjeblik, som altid. Det passede med at min skønne lille søster havde fri samme tid, så vi tog på en lille shoppe tur, hvor jeg fik købt et par ting som i kan se neden for :)


Mine fine nye hvide All star sko.
Trænings bukser.
Hættetrøje (den er blå) selvom det er lidt svært at se.
Studieturstøj til vores tur til Barcelona.
Cardigan fra H&M.
Stofnederdel fra Gina Tricot.
Min ynglings foundation fra maybellin, pudder fra Max factor og parfume.
De hele samlet.

Kys J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar