onsdag den 14. marts 2012

I'm so excited.

Yes, yes, yes det har været en super dag, dog har det været en meget lang dag. Efter skole tog jeg med en veninde hjem hvor vi bare slappede af og så Gossip girl (fantastisk serie) vi faldt begge to i søvn, vi vågnede forskrækket op og så at der var 10 min. til at vi skulle køre, jeg skulle nemlig med hende til ridning, ridning tænker i, yes var fandme med ude i en stald, og var med til at stigle hesten var sørme også en tur oppe på den. Så er lige kommet ind af døren her for en times tid siden, jeg er meget træt tror at jeg vil være så fornuftig at jeg går i seng når jeg er færdig med dette indlæg.

Når men det jeg egentligt ville fortælle om i dette indlæg er at jeg jo som nævnt i tidligere indlæg,skal en tur til Barcelona på lørdag, iiiih jeg glæder mig som en sindsyg. Jeg skal nok fortælle mere når vi kommer lidt tættere på og skal selvfølgelig nok tage nogle billeder som jeg kan vise jer.

Godnat og sov godt søde mennesker.

Kys og kram herfra, J.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar