tirsdag den 6. marts 2012

I dag, er en god dag!


Gammelt billede af mig og min dejlige søster.
Hej Tøser.

Først vil jeg lige komme med en lille undskyldning, jeg beklager min sløve indsats her på bloggen de seneste dage. Jeg vil nu prøve at sørge for at skrive på bloggen hver dag.

I dag er en god dag, solen skinner og vejret er helt fantastisk dejligt. I dag har jeg være i skole hvor vi bare har lavet det samme som hver dag, altså bare sidde helt stille og høre efter (ret kedeligt egentligt). Min veninde Anja kørte mig hjem, vi kørte forbi Roberts is-bar, og kunne ikke modstå fristelsen og måtte derfor ind og have en is, vi besluttede at spise den lækre is ude i det dejlige solskin. Da jeg kom hjem så jeg Gossip girl, hvilket også gør ens dag meget bedre, og sidst men ikke mindst har jeg lige set at jeg får penge tilbage i skat, amen altså det er jo så lækkert.

Håber at i har haft en god dag.

Kysss J.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar