onsdag den 28. august 2013

Boyfriend Jeans


Jeg har en mode bekendelse til jer; Jeg har ikke et eneste par boyfriend jeans i min gaderobe. Jeg har altid elsket dem når andre har haft dem på, men jeg har altid været bekymret for.. tør jeg sige det, at jeg ville se tyk ud i dem. Men i hvert fald, har jeg nu besluttet at lægge min skøre frygt til side, og er derfor på jagt efter det perfekte par. 

En af de looks, jeg bedst kan lide med boyfriend jeans, er looket med en fin hvid skjorte eller en fin cami top, nogle fine stilletter, en lækker taske, en stor flot statement halskæde og et par lækre solbriller. Det er et super fint look, det er afslappet men alligevel enormt flot og kan bruges både til hverdag men også til fest, alt efter hvordan man dresser det op eller ned. 

Boyfriend jeans går aldig af mode, de vil altid være fab!


Det bedste ved boyfriend jeans, er at de fremhæver skoene, idet de ofte har opsmøg forneden - en undskyldning for at købe nye sko, lækkert. Hvilke boyfriend jeans skal jeg køb? ovenstående er dem jeg har snævret det ind til, men hvis i har nogle forslag vil jeg hellere end gerne høre dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar