mandag den 19. august 2013

Aviva




Jeg er ikke specielt vild med vine, hverken hvid eller rød. Meeen jeg er stor fan af diverse dessertvine samt både Cava og champagne. Lige i tiden er min ynglings vino den lækre Spanske boblende drik Aviva.

Aviva har både en lækker smag af frugt, en vis sødme (der skal være til sted for, at jeg kan lide den) samt en skøn tørhed. Den er perfekt som aperitif og dessertvin, eller som jeg anvender den, bare som en lækker kølig drik når der skal tøsehygges med veninderne. Det helt specielle ved denne smukke vin, er det metaliske glimmer der strømmer rundt i flasken, når den rystes - det er så fint. 

Men i hvert fald, syntes jeg at i skal prøve at smage den, hvis i ikke har prøvet den før. Den er super god.

Aviva forhandles i diverse supermarkeder, blandt andet Kvickly og Superbrugsen  og koster omkring 70 kr. flasken. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar