tirsdag den 12. juni 2012

Real thoughts!





Klokken er nu 18.30 og jeg ligger ude i haven på et tæppe og kigger op i den sol fyldte himmel, der sender glædesstråler ned over os alle. Og tankerne flyver rundt: Bliver vejret ved med at være så ubeskriveligt lækkert? Hvis ikke hvad skal jeg så gøre med alt det sommertøj jeg har anskaffet mig? Wauw hvor er alle mennesker bare pænere når man ser dem igennem et solbrilleglas, de får alle sammen en gylden kulør. Jeg kunne godt ryge en smøg, men wow der er langt op og hente dem oppe på bordet, det må vente. Ej jeg kan næsten nå, nej nej det kunne jeg ikke. Tine, hallo er der nogen? HALLO HJÆLP!!! der er INGEN. Pis jeg må hente dem selv. Ej der er langt op, yes jeg har dem. Det er den bedste smøg jeg længe har fået. Jeg mangler egentligt nogle fine sommersandaler, måske skulle de være i brunt læder, men de kunne også være sorte så passer de til alt. Pjat alle dine andre sko er sorte, du har brug for noget forandring BUM! Men de er også fine i sort, jeg kunne også købe både nogle sorte og nogle brune, hmm?  Note til mig selv: Du bliver nød til at få noget farve, du er simpelthen for bleg! Det kunne være jeg skulle prøve noget spraytan, ej man får enten striber eller  bliver orange – dårlig idé. Hey jeg glæder mig super meget til at skulle på ferie, det bliver skønt. Gud hvad skal jeg tage med? – STRESS SKAL AFSTED OM GODT 2 UGER, når det aldrig. Jeg har ikke noget at tage med jeg må købe noget nyt. Pjat med dig du har en masse du kan  tage med, J tag dig sammen, og brug dine penge på noget fornuftigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar