onsdag den 13. juni 2012

Jeg har modtaget..


En pakke fra e.l.f, hvilket nok er den største skuffelse jeg længe har oplevet. Jeg har aldrig prøvet at bestille noget derinde fra, men havde kun hørt at det både skulle være billigt og godt. Jeg havde regnet med at tingene var en del større, ja jeg kunne bare have tjekket hvor mange gram der var i! Men ærligtalt havde jeg ikke regnet med at de var så små at de kunne være vareprøver som man får med i Matas når man køber et gavekort. Har ikke prøvet noget af det endnu, men man har jo lov til at håbe at det så i det mindste er god kvalitet.



Det var rat at komme af med min frustration, jeg ønsker nu jer alle en god dag.
KYYYYYS J.

4 kommentarer:

  1. Er det rigtigt? De ser ellers ikke så små ud. Kan du ikke skrive noget om kvaliteten, når du nu engang får dem prøvet? :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Minela

      Skal nok lige få lavet et indlæg om kvaliteten, men er lige flytte så har desværre ikke fået internet, men det kommer engang :)

      Jane

      Slet
  2. Hader når produktet ikke lever op til ens forventinger, det ser ellers meget fedt ud :) Glæder mig til at høre, hvordan de funger' :)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin blog!
    Vil du følges? :-)

    annakdnielsen.blogspot.com

    SvarSlet