tirsdag den 5. juni 2012

DIY - T-shirt.



Hej tøser
Jeg har nu fået min skønne lille søster til at lege model for mig, så jeg kunne vise jer min fine trøje. Og som den klovn jeg er har jeg selvfølgelig glemt at tage et billede inden jeg gav mig til at klippe i den, lol. Anyway, det var en helt almindelig t-shirt, jeg har købt i h&m i mande afdelingen til den nette sum af 79 kr. 

Jeg startede med at sprætte ærmerne af, og derefter kraven, så den blev lidt mere trashy. Jeg klippede under armene for at få større ærme og til sidst syede jeg syningerne sammen igen så den ikke ville sprætte op, så jeg ville stå uden tøj på, hihi. Så nemt er det, bum!

håber at det er til at forstå, ellers må i spørge. 












KYYYYS J.

1 kommentar:

  1. Fuck hvor ser jeg pede-klam ud på de billeder der.. lol.
    Men hvor jeg dog elsker den trøje der, men min er bare pænere (;

    SvarSlet