søndag den 8. april 2012

Resultat af silver shampoo

Som jeg skrev i tidligere indlæg, har jeg endeligt fået anskaffet mig noget silver shampoo, dog synes jeg at resultatet er skuffende, man kan ikke rigtigt se at der er sket noget overhovedet. Det er en shampoo jeg hverken har set eller hørt noget om før den er fra schwarzkopf, men jeg tænkte what the hell, det virkede dog ikke så må prøve et andet mærke, kender i en silver shampoo der virker? Har desværre ikke et før billede, men jeg har et efter billede hvor i kan se at det stadig har et gulligt skær og ikke den kolde nuance jeg meget gerne vil have frem.





/J

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Jeg faldt lige over din blog og synes den så spændende ud.
    Jeg bruger en silver blond shampoo fra loreal, og den er super god. Jeg fik farvet mit hår i onsdags af en frisør og håret var helt gult i toppen, jeg brugte shampoo'en en gang også blev det hvidt :) du skal bare lade den sidde lidt i. Du kan eventuelt købe den på nicehair.dk, der er den ikke så dyr.

    KH Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabrina.

      Mange tak for tippet, det vil jeg prøve så :)

      /J

      Slet