tirsdag den 3. april 2012

JORDBÆR!


Jeg var en tur i byen igår sammen med min søde veninde Nanna, det var egentligt ikke planen, men det var nu meget hyggeligt. Mange af drengene fra min klasse var også i byen, så det var hyggeligt lige at se dem nu hvor det jo er ferie. Det blev lidt ødelagt af at jeg tabte mine nøgler, det var ret øv.

 I dag har jeg ikke lavet så meget, stod først op kl.15 og har ellers bare ligget på sofaen indtil min mor besluttede at jeg trængte til noget friskluft, vi gik derfor en tur og endte i Føtex hvor vi købte to kilo jordbær, mælk og så har jeg købt noget silver shampoo jeg vil afprøve skal nok fortælle og vise jer hvordan resultatet bliver. Resten af aftenen går med at jeg skal hygge med min familie.



Jeg elsker Jordbær, jeg tror det er fordi det minder mig om min barndom, min mormor er bornholmer og har boet derover i nogle år da jeg var yngre, derfor har vi stort set været derover hver eneste sommer for at besøge familien. Når vi var på ferie derover kom tante Marie altid med spandevis af jordbær fordi hun har eller havde en jordbær platage, og nogle gange fik vi selv lov til at plukke dem, amen det var helt fantastisk at få lov til.

Håber i får en god aften.
/J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar