søndag den 19. februar 2012

Silver shampoo.


Jeg har naturligt lyst hår, men da jeg gik i 8. klasse var det meget moderne at afblege sit hår så det blev helt hvidt, det kunne mit hår ikke tåle så da jeg startede i 10. klasse besluttede jeg at give mit hår en pause og farvede det derefter mørkebrunt/sort. Jeg har nu prøvet at farve mit hår tilbage til lyst ved af få lavet striber Utallige gange, men det er som om at det ikke rigtigt vil blive den kølige askeblonde farve jeg godt kunne tænke mig, jeg har derfor overvejet at prøve en silver shampoo. Jeg har fundet denne shampoo fra L'Oréal, jeg har læst at det godt kan være lidt hårdt for håret så vil gerne høre om der er nogle af jer der har prøvet at bruge denne shampoo? 

Til jer der ikke ved hvad silver shampoo er, så er det en shampoo der reducere de gule nuancer der naturligt er i håret, altså det ændre det lidt gullige skær der naturligt er i lyst hår til lyst/hvidt.

Og et godt råd til jer der bruger det, jeg har læst i nogle anmeldelser af Violetshampoos at hvis man synes at det udtørre ens hår kan man blande det op med  2-3 pump alternas caviar white truffle elexir, og efterfølgende bruge en god conditioner, så skulle problemet med det udtørrede hår være løst, jeg har dog ikke selv prøvet det men det skulle eftersigende virke. 

I kan finde L'Oréal silver shampoo HER (den er oven i købet på tilbud til 99 kr.) 
Og i kan finde  alternas caviar white truffle elexir HER

Kys J. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar