torsdag den 16. februar 2012

Eyes lips face

Hej søde læsere,
Først vil jeg lige sige at jeg beklager at jeg ikke har fået skrevet ret meget de sidste par uger, men der har været en del bøvl med både computer og internet.

Da jeg er fattig studerende er jeg altid på jagt efter gode køb, jeg har derfor fundet denne hjemmeside, eyeslipsface.co.uk, hvor de sælger make-up. e.l.f. blev lanceret i New York i 2004 af skønhedseksperten Scott-Vincent som tidligere har arbejdet for andre make-up og skønheds brands. Hans vision var at skabe kvalitets make-up til gode priser som alle kunne have råd til at købe.

e.l.f. har 3 forskellige linjer.


e.l.f. mineral: Alt deres mineral make-up er 100 % baseret på mineraler og koster kun i mellem 25-50 kr. 
e.l.f. mineral booster koster 30,24 kr. 
Mineral  Eyeshadow til 25,92 kr. 


 Primer til 25,92 kr.
 Lip stick til 30,24 kr.

e.l.f basic: Indeholder produkter som neglelak, børster og eyeliners og koster kun ca. 12.50 kr. stykket. 
Nail polish til 12,96 kr. stykket.
liquid eyeliner til 12,96 kr.
Brightening eye colour til 12,96 kr.
False lashes til 12,96 kr. 


 e.l.f. studio, er professionel make-up, som bruges af mange make-up artister, og det koster mellem 29-60 kr.
Flawless finish foundation til 56,16 kr.
Cream eyeliner til 30,24 kr. 
Studio matte eyeshadow til 30,24 kr. 
Lengthening and volumising mascara til 30,24, kr. 


Jeg går meget op i min make-up, og jeg har aldrig prøvet dette mærke før så vil gerne høre fra jer dejlige læsere om i har nogle gode eller dårlige erfaringer med dette mærke?

I kan finde siden HER.

/J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar