mandag den 22. juli 2013

Got some new shit

Hej bloggen.

Jeg har på min ferie i nordjylland, nærmere Løkken og Skagen fået købt nogle fine nye ting. Både sko, tasker og ting til hjemmet, eftersom jeg er begyndt at få, flyt-hjemmefra-ting. Tænkte jeg, at jeg hellere selv måtte bidrage haha.

På billedet ser i en stor beige taske, en lille fin lys pudderfarvet gå-i-byen-taske med slangeskins detaljer og guld rem, et par super seje sølv og sorte kicks og et hvidt tørklæde. Jeg kender desværre ikke mærket på nogle af tingende og ved ikke hvor de kan købes, udover de butikker jeg selv har købt dem i. 
Jeg syntes lige i skulle have en nær billede af mine super seje sneaks, og ja jeg ved godt det er et lettere dårligt billede haha. Dette må bestemt være det køb, jeg er aller mest glad for. De er jo for seje altså!
Så købte jeg et "skilt" ved-ikke-hvad-jeg-skal-kalde-dem-bogstaver haha med ordet HOME, og to fine sølv vaser og en sterinlys-halløj-stage.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar