tirsdag den 23. april 2013

JUSTIN BIEBER


Hej tøsepiger

I lørdags var jeg til Justin Bieber koncert i Parken, sammen med min lille søster. Det er ikke fordi jeg er den store fan, men jeg gav min lille søster billetter i fødselsdagsgave, han er nu meget sød. Vi havde en super god dag, hvor vi også fik shoppet lidt, og hun fik købt hendes blå mandagstøj og selfølgelig en ny Justin Bieber parfume, jeg fik købt en kjole og nogle småting. Derefter var vi ude og spise og hygge inden den stod på Bieber. Det var en fin koncert, dog ville jeg gerne have at Christopher  havde sunget mere end 3 sange, specielt fordi den derefter stod på knap 2 timers ventetid inden Justin gik på. Men da han så endelig gik på, fik den ikke for lidt med lys og fyrværkeri - det var super fedt. 







I må have en skøn aften, kyyys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar