torsdag den 15. november 2012

Julehygge humør

Jeg elsker julen, det er noget stort og sentimentalt, det er indbegrebet af hygge, glæde og god mad for mig. Det er en speciel tid hvor alt forvandles til noget helt fantastisk og eventyrligt, gaderne bliver belyst af det smukkeste julelys og dufter himmelsk af brændte mandler. Alle mennesker bliver i et fantastiske humør selvom stressen melder sig.

Familie er meget vigtigt for mig og julen er den ideelle tid at være sammen med de personer man holder af.

Sne dækket landskab er noget af det smukkeste jeg kan komme i tanke om, og kan slet ikke vente til at sneen så fredfyldt daler fra himlen. Jeg bliver stadigvæk som et lillebarn når det sner for første gang og styrter ud for at kælke og lave sneengle. Julekalender ej at forglemme er også en tradition jeg agter at beholde uanset hvor gammel jeg bliver, det er så hyggeligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar