torsdag den 18. oktober 2012

Ekstensions

Hej bloggen.

I tirsdags skulle jeg sætte cold fusion ekstensions i min veninde Nannas hår, og syntes at det gik udemærket taget i betragtning at hun havde meget kort hår. Jeg har desværre ikke noget før billede men tror jeg har et gammelt billede liggende så i kan få en idé om hvordan det så ud før.

Jeg startede med at dele hendes hår op i tre dele bag,højre og venstre side, derefter sætter jeg to tredje dele af det bagerste hår op så jeg kunne komme til at starte nedefra med at sætte totter og ringe i og arbejde mig op af i fire sektioner(rækker).
Det er meget vigtigt at man ikke sætter totter for langt op for så kan man se dem igennem håret og hvis de kommer for langt ned kan man ikke sætte håret op uden man kan se totterne. Når du er færdig bag på gør du det samme med siderne bare med tre rækker istedet for fire.

Til sidst farvede jeg striber i både hendes eget hår men også i det lange. Det burde normalt ikke være nødvendigt, men hun har naturligt så mange nuancer i hendes hår at man ikke kunne få den rigtige farve.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar