torsdag den 16. august 2012

Førsteskoledagsbrok!

Lige nu ligger jeg meget træt på sofaen og ser til middag hos, hos Nicolas Kiesa, mens mama står og kokkerere noget lækkert mad i køkkenet. Er så sulten haha ej det har været en meget lang dag er først lige kommet hjem her kvart over 4.

Nu til brok, jeg er simpelthen så skuffet i de 2 år jeg har gået på handelsskolen har 3g'erne altid gået i den nye blok med de lækre lokaler. Men i år hvor jeg er kommet i 3g, nej nej så skal vi da ned i de gamle mugne lokalet med ternede gardiner. Amen helt seriøst hvor er det nederen, derudover har alle klasser nu frikvarter på samme tid, så alle 1500 elever skal alle i kantinen på samme tid tror jeg stod i kø i 20 minutter. Desuden er jeg så uheldig at jeg på begge mine valgfagshold er den eneste fra min klasse, og på det ene er jeg den eneste pige og for at det ikke skal være nok har jeg 4 fritimer om ugen hvor jeg skal vente på at have 45 minutters lektion seriøst skyd mig.

Det var det jeg havde at klage over haha nu til det positive, i dag har jeg mødt 2 af de 5 nye lærere vi skal have i år og de virker simpelthen så søde.

Håber at i har haft en god dag, kyys J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar