lørdag den 14. juli 2012

Opdate + restaurant besøg

Hej tøser.

Jeg er jo som sagt på ferie og har derfor besluttet at jeg gerne må forkæle mig selv lidt, så har fået shoppet en del ting, jeg har brugt alt for mange penge haha. Glæder mig sådan til at vise jer alle de lækre ting når jeg kommer hjem, men har godt en uge tilbage.


I går var jeg ude og spise på en resturant der hedder Maregeritten i Allinge, sammen med mine søstre, mor, mormor og hendes mand. Umiddelbart ligner stedet udefra en lille café, men når man kommer ind er der simpelthen en lækker atmosfære, lækker og meget luksuriøs indretning, med hyggelig dæmpet belysning. Man kan også sidde udendørs i den meget hyggelige gårdhave med en stor lækker bar.

Da vi kom ind blev vi mødt af en meget imødekommende og smilende overtjener der bød os velkommen hvorefter hun viste os hen til vores bord, der var fuldhus inde i restauranten og blev derfor meget overrasket over hendes overskud, meget positivt førstehåndsindtryk. Vi satte os ned og lige som vi alle havde bestemt os for hvad vi hver især skulle have kom en tjener hen til os så vi kunne bestille, super timing. Der var stort set ingen vente tid, heller ikke på maden. Maden var virkelig god, super tilberedning og god smag.

konklusion er: at stedet har en super god service, fantastiske omgivelser og lækker mad, mere kan jeg ikke sige, vil klart anbefale jer at aflægge stedet et besøg.

Har desværre glemt at tage billeder, da jeg blev helt opslugt af stemningen haha, skal nok huske det en anden gang.

KYYYS J.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar